lördag 3 oktober 2015

Veckans Skiss #79

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här veckan är det min vän Åsa som gjort skissen hos Veckans Skiss.
En super mysig och inspirerande sådan och teamet har som alltid gett mig/oss massor av härlig inspiration.
Jag lånade bland annat foto valet av Åsa och att rita en cirkel (som på skissen) av Christel.
Har nog lånat lite fina ide'er av alla :)



Fotot är på min mamma och mig. Jag är nog bara någon månad gammal här!
Har använt papper från CTK , lite silkespapper och gjorde egna "tags" av vanlig vit CS. 
Sprayade med en svagt turkos ColorBloom Spray också.
Jo då, sytråden är med likaså några stygn av symaskinen :) 
Den lilla påsen som sticker fram under "tagsen" var också med i CTK kitet, den innehöll små fina akryl stjärnor och knappar. Nu fick den ett nytt liv :)


Åsas härliga skiss...







Oj viken gäspning... :) 

Ja det var min tolkning, än finns det tid kvar (tom måndag 5/10) att vara med så sätt fart vetja!!

Ha nu en mysig lördag och helg!!

Tack för titten!!

Kram Anna :)




10 kommentarer:

  1. Kul att du gillade min skiss! Fin tolkning av den i ljusa pastelliga färger. Snyggt! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar massor! !! Tack snälla du, du gör mig glad :-) kram

      Radera
  2. Fabulous interpretation! That color combo is my favorite:) last be the touch of the button & the repurposed bag! Gorgeous work!!!!

    SvaraRadera
  3. Fin tolkning av skissen! Gillar de softa färgerna som passar så bra med fotot. Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!!! Vad jag blir glad Carina! Tack snälla du! Kram ♡

      Radera
  4. Love it :) your scraps inspire me.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww!!! Thanks, you make me so happy!! ♡

      Radera
  5. Så jättefint, med de ljusa färgerna och alla detaljer, vilket roligt kort och fotot är så fint. Vad ni ser ut att vara lika varandra, du och din mamma! Kul med påsen också, varför kastar jag dom? Så roligt att du tolkar, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! !! Ja varför kastar du dom påsarna ?! :-) Men jag är ju hopplös åt andra hållet och sparar allt :-) Jo jag är väldigt likt min mor, det har jag hört många gånger. Glad för det faktiskt ♡ Kram :-)

      Radera