söndag 8 november 2015

Fars Dag!!

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag är det Fars Dag här i Sverige!!

Det firar jag här i bloggen med att visa två kort jag gjorde lite snabbt igår eftermiddag.
Om du är som jag, lite sent ute kanske det kan ge dig lite inspiration att pyssla ihop 
ett kort nu innan frukosten ;)

Det första är till min man och våra barns Pappa...


Det blev ,som vanlig nu känner jag, mörka suddiga kort men det får bli så nu kanske i höst och vinter om inte jag lär mig att ligga steget före flera dagar och fota på min lilla lunch paus :)


Sedan gjorde jag även ett kort till svärfar...


Det blev lite slipsar på en galge av ett lite större gem. 
Bakgrunds pappret är perforerat i trä struktur vilket är passande då min svärfar är gammal träslöjd lärare.

Alla papper och dekorationer utom stjärna gemet och galgen kommer från tidigar CTK kit.
Har använt spillbitar av dessa fina papper, kul att kunna använda upp dom :)

Så sätt nu fart och fira alla pappor och "pappa figurer" i era liv!!

Tack för titten!

Kram Anna :)










2 kommentarer:

  1. Fina kort, särskilt det första till barnens pappa, det är helt suveränt, gillar massor! Hoppas ni haft en fin dag! Det är verkligen inte lätt med fotandet nu och då har vi ju någon mer timme här än ni skulle jag tro. Ligga före, ja hur ska det gå till? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja vi har haft en bra dag med mycket fika :-) Hoppas ni också har haft det bra :-) Nä ligga före går nog inte , haha :-) kram

      Radera