onsdag 13 januari 2016

Bingo bricka hos Scrap och Ting

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort en tolkning till en av raderna på Jennys härliga Bingo bricka hos Scrap och Ting.
Det var inte helt enkelt att välja en rad den här gången, jag liksom snubblade på någon av punkterna på varje rad :)
Men till slut stannade jag vid den översta vågräta raden:

Sy maskin, Kaffe fläckar, Lånat



Symaskinen ser ni ju och även "kaffefläckar"  men vad har jag då lånat? 
Jo, jag lånade akvarell pennor av äldste sonen!!  Valde en turkos sådan och "doodlade" lite slarvigt på ett akvarell papper och suddade ut det med en sån pensel med vatten reservoar.
Det blev min bakgrund där jag sedan stämplade med mina "kaffefläckar" stämplar från Prima Marketing och sedan monterade mitt stämplade motiv med 3d tejp.


Färg kombinationen blev följande en nygammal favorit, turkost och brunt. 
Det var ju stek hett inom inredning och design för några år sedan men jag gillar det fortfarande :)

Om ni också blev intresserade att spela lite Bingo så har ni till och med imorgon den 14 januari på er.
Så loppet är inte kört alltså :)

Det var allt för idag, ha det gott kära du där du är!!

Tack för titten!!

Kram Anna :)



2 kommentarer:

  1. Du är så kreativ, påhittig och fint blir det. Den där bingobrickan har jag kollat flera gånger utan att lyckas bestämma mig för något. Så läckert med kaffeavtrycken och det riktigt inbjuder till den där kaffestunden! Tack för att det alltid är lika spännande att titta in till dig. Kramar. Idag snöar det här!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tala om kreativ och påhittig du :-) Det är ju Du!!! Men tack snälla ♡ Ja du är så välkommen på den kaffe stunden vet du!!! Hoppas du får en stund över att kanske göra något till Bingon du också :-) Härligt med lite snö för er också igen! Här fryser vi idag :-) KRAM

      Radera