lördag 2 april 2016

4U - CASology "WASHI"

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer ett snabbt inlägg innan jag ska ut på andra ärenden med min mor :)

Jag gjorde ett bidrag till CASology utmaningen för den här veckan för någon dag sedan.
Ordet den här gången är "WASHI"

Det tolkade jag såhär..


Jag stansade ut fem stycken 4or och fem stycken av bokstaven U.
På en av vardera hade jag tejpat dit två olika washi tejp innan jag stansade ut mina motiv.
Sen var det bara att limma ihop alla så dom fick lite höjd.
Tejpade en remsa av varje washi tejp på kortet, monterade min 4a och mitt U och fixade till två av hörnen på kortet sen var det klart.


Ja så tänkte jag, hur skulle du ha gjort?
Än finns det tid att göra ett eller flera bidrag om lusten skulle falla på :)

Ha en skön lördag!!
Tusen Tack för titten här idag!
Kram Anna :)


10 kommentarer:

  1. Anna, this is SO clever and fun! Great color combination, so very CAS! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera
  2. Vilka idéer du har och så rent och snyggt detta är. Gillar så hur du gjort, färgerna är "granna" (skånska haha, ska bara vänja dig lite)! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min vän ♡ Det finns massor av härliga idéer därute som jag försöker omvandla till det jag tänker mig. Ja färgerna är granna!! Det ordet använder vi här i Hälsingland också, åtminstone här i Edsbyn :-) Används både för att beskriva något vackert och fint men även tex en tunn tråd/garn eller en smal virknål kallar vi grann. Sen är nog den stora skillnaden ditt och mitt uttal, haha :-) Ska bli så härligt! KRAM

      Radera
  3. Wonderful idea, the card looks brilliant.

    SvaraRadera
  4. So striking and so purely CAS Anna! Love it!
    Thanks so much for sharing your creativity at CASology!

    SvaraRadera
  5. Hello, sweet Anna! I love your design this week! It is so clean and crisp and the colours of the washi tape are so bright and happy. I hope all is well with you! Thanks for playing along with CASology this week!

    SvaraRadera