lördag 9 april 2016

Blommigt var det här!!

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bjuder jag på blommor både i form av ett kort och en layout :)
Vårkänslor kanske?! ;)

Jag har gjort ännu ett bidrag till "SPROUT" utmaningen hos CASology.




Jag såg ett så härligt kort hos Engströms Artstudio bloggen här om dagen  som jag inspirerades av.
Nu hade jag inte alls samma stämplar så jag tolkade det på mitt eget lilla sätt.
Dessutom färglägger jag mycket sällan så jag fick improvisera och leka lite :)
Det blev ett färg glatt vårigt kort i CAS stil tänker jag.....



Nu raskt vidare till min layout
 som är mitt bidrag till förra veckans 3 to Inspire 4/2 hos Citrus Twist.


So here are my three prompts for you today:

1. Use multiple photos of the same occasion or moment
2. Include some flowery elements
3. Use enamel dots as part of your embellishing


Årets första Tussilago/Hästhov som min käre make fotade och skickade till mig igår.
Det  måste man ju föreviga på ett bra sätt = scrappa :)
Jag har använt mitt March Main Kit från CTK och har kompletterat med lite ur mina egna lager också.




Ja då har jag kanske fått sprida lite vår känslor ut i världen idag!!

Ha en fortsatt skön lördag!

Tack snälla för titten idag!!
Kram Anna :)



10 kommentarer:

  1. Åh, här är det njutning, två saker idag! Vad du är flitig! Kortet med blommorna är så fin, varken du eller jag är ju någon blomscrappare, men så bra du gjort det, älskar din "färgläggning"! Sedan layouten, jag har inte nog med ord, den talar direkt till mig, den är så brilliant haha! Storälskar allt i den, vilken rolig idé med blommorna som du sytt fast, de tre fotona, "färgkladdet" och hela alltet. Får jag lifta den vid något tillfälle? Jo, du har spridit vårkänslor och nu ska ut i skogen och fota hela dagen på en Fotomara, vad kunde inte vara bättre som inspiration än allt detta! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du är som alltid alldeles för snäll mot mig ♡ Tack snälla du! Jag skulle bli såå ärad och glad om du skulle vilja lifta min layout :-) Ser verkligen fram emot att få se ett smakprov av fotona från fotomaran idag. Ha det så gott kära du!! Kram ♡

      Radera
  2. Another gorgeous card, Anna! I love the way you coloured that sweet flower and the fun sentiment turned on it's side. :) Your layout is gorgeous too - so many wonderful elements!

    SvaraRadera
  3. Anna your flower is coloured just beautifully! Thank you for sharing with us at CASology this week!

    SvaraRadera