måndag 4 april 2016

Veckans Skiss #102

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag har jag stulit åt mig lite tid vid scrap bordet och då gjorde jag en tolkning av Åsas otroligt fina skiss hos Veckans skiss :)

Som jag så många gånger sagt tidigare så är det ju lite extra spännande att tolka en skiss då man känner skissmakaren men det är också extra roligt :)

Så här kommer den.


Fotot är på mig som liten bäbis då jag skriker i högan sky i storasyster Evas knä.
Tyckte orden under fotot passade bra :)
"Din röst kan förändra världen"

Åsas snygga skiss som jag bara vickade upp och ner... 





Jag har använt mitt Citrus Twist Kit från mars månad här.
Snart är det dags för april kitet, spännande varje gång att se vad dom hittat på :)

Det var allt för mig här idag, vi ses kanske imorgon igen?!

Tusen tack för titten idag!
Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. Ååååå så fin! Vad duktig du är som följer skisser och är så flitig.
    Längtar tills vi ses på Fristad....nu är det inte långt kvar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara Åsa!! Du gör mig så glad med dina fina ord ♡ Ja det går fort nu :-) KUL!! Kram Anna :-)

      Radera
  2. Jättefin tolkning av min skiss! Kul att du gillade den! Gillar som vanligt alla dina små detaljer och färgval. Kul med den urrivna sidan. Tack för att du är med och tolkar VS så troget! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Vad roligt att du gillar den! Jag blir jätteglad :-) Ja den sidan var faktiskt med i kitet:-) Kram Anna :-)

      Radera
  3. Så läcker och rolig tolkning. Så fin bakgrund, påminner mig om att jag har en gammal ordlista som jag använt någon gång. Tycker mig se många roliga saker, du har använt en hel bokstavssida eller är det ett vanligt papper? Och det med utstansade hjärtan, är det en schablon? Vad mycket idéer och inspiration du ger! Tack för det och för att du tolkar VS till glädje för oss! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så snäll med mig, TACK ♡ Jag blir lika glad varje gång. Ja det är nog en sida ur någon gammal ordlista och den var med i kitet :-) Är inte vanligt papper iallafall. Du har så rätt, det är en hel liten karta med tunna transparenta aprikosa bokstäver. Har länge tänkt att jag vill testa det och nu blev det av :-) Den med utstansade hjärtan är en bit vellum so var med i en die cut förpackning. Vad roligt om jag fått inspirera tillbaka till dig lite efter allt du inspirerar mig med ♡
      Nu ser jag fram emot en ny VS idag att gå och fundera på :-)
      Ha en underbar dag i er härliga vår värme :-) KRAM Anna

      Radera
  4. Härliga milda färger som passade jättebra till fotot. En jättefin tolkning av skissen!! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad du är gullig!!!! Jag blir så glad och varm i hjärtat ♡ Din uppmuntran betyder så mycket! Nu har jag börjat klura på er nästa skiss... hmmmm:-) Tack för er alltid härliga inspiration hos VS!! Ser fram emot din nästa skiss♡ Kram Anna

      Radera