tisdag 17 maj 2016

CAS med glada färger för En liten Butik

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här veckan är det CAS tema med inslag av vattenfärg av olika slag hos En Liten Butik.
Jag har gjort ett par kort som jag visar där idag :)

Inte det allra stramaste CAS stuket men ändå CAS tycker jag.
Mycket tack vare den enkla dekorationen av bara några enamels och att färgskalan är väldigt sammanhållen.

Här ser ni dom båda korten tillsammans så  får ni sedan hoppa över till En Liten Butik så ser ni dom på lite närmare håll var för sig.


Ja det var allt för mig idag!

Tusen tack för titten och ha det så gott där du är!
Kram Anna :)


4 kommentarer:

  1. Ååh dom här är jätteläckra, du får det att se så lätt ut, det rosa/gröna så glatt och det gröna lite lugnare med det fina sytrådstrasslet och hjärtat. Jag gillar båda! Du fixar allt du! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir att du gillar dom!! Tycker faktiskt om dom själv hör och häpna :) Det ÄR lätt faktiskt, testa! Men viktigt att pennan är vattenfast!! Tack för dina härliga heja på rop!!! Dom betyder så mycket för mig ♡ kram

      Radera