lördag 2 juli 2016

ARTastic June 1st Reveal

Hej!

If you don't use  Swedish please use the translate tool at the right column :)

Då har vi rusat in i juli månad REDAN!!!
Det innebär semester tider för många här i Sverige och kanske även lite mer tid för pyssel?!!

Då kommer en ny härlig utmaning att inspireras av väl till pass, eller hur!!
Hos ARTastic bjuder vi på en härlig bild att inspireras av som alltid.
Den här gången i lite lantligt tema...

Här kommer min inspirations layout..


Foto på två av vår små söta nyfödda kalvar. Det är väl ett lantligt tema tänkte jag :)
Även mina papper från Maggie Holmes Bloom har ett lite lantlig känsla..
Så lantligt betyder absolut inte bara vintage och shabby shic tänker jag.







Och här är bilden som vi ska tolka den här månaden.
Kriteriet är ett lantligt tema



Hoppa nu genast över till ARTastic bloggen för mer inspiration och information.
Ser verkligen framemot din tolkning!!

Tusen tack för titten!!
Kram




4 kommentarer:

  1. Jag gillar så din tolkning och gick genast igång när jag sett era små kalvar. Då visste jag precis ett foto så jag blev först med min tolkning denna månaden. Det är så fint att sätta allt på en lodrät rad som du gjort och alla dina detaljer är bara så bra! Tack för den inspirationen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Du!! Vad roligt att jag fick inspirera dig 💚 Härligt att du alltid hänger på våra utmaningar. Kram på dig kära du!!

      Radera
  2. Who would NOT love a page with baby calves??!!! And the pink check paper....faaave.... AND that fringing.....ooh lah lah! Fabulous:)

    SvaraRadera