torsdag 1 september 2016

Gästdesigner hos Scrap Our Stash

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här månaden har jag fått den stora äran att vara gästdesigner för Scrap Our Stash.
Jätteroligt och spännade är det! :)

Som vanligt så är det "Book Cover" utmaningen som är först ut.

Såhär blev min tolkning...


Ett något år gammalt foto på vår lilla Astrid då hon hittade min almanacka och penna och genast tog tillfället i akt att öva på att skriva. 
Jättebra ide' tyckte hon och mindre bra om du frågar mig :)
Lite roligt är det ändå nu såhär i efterhand och ett kul minne att bevara.


Jag inspirerades av färgerna och designen av omslaget. Valet föll på papper från en gammal ordlista som jag använde med en die i form av ett filmhjul. Även mina papper har lite skola/alfabets känsla.





Det var min tolkning och nu hoppas jag att du också känner dig sugen att göra din egen layout till utmaningen.

Jag fick en liten "skrytknapp" också att ha på min blogg :)
Tack!!




Tack för att du kikade in här hos mig idag!
Kram Anna :)



6 kommentarer:

  1. Mina ovationsord börjar ta slut haha! Du är en så fantastisk scrapmakerska! Den här älskar jag, underbara papper och så mycket fint att hitta överallt och som du placerar så bra. Vilken fin die du använt till ordlistepappret! Ha en bra helg önskar jag nu från Rättvik! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du är ju för gullig!! Alldeles för snäll😃 Och det är jag såå glad och tacksam för!! Ja den dien är jag glad åt. Den är gammal men användbar fortfarande. Tack igen för din uppmuntran!!! Kram 💚

      Radera
  2. Håller med Christel, vet snart inte vad man ska säga för det blir samma och samma :) Men jag gillar din LO! Härliga papper och kul att du fångade Astrids framfart på foto istället för (som jag förmodligen skulle ha gjort) slet kalendern ifrån henne :D Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ni är så snälla och rara med era fina ord och det gör mig så jätteglad!!! Värmer massor!! Ja jag lyckades väl hålla mig här och ta ett foto istället 😃 Tror jag hann se att det var "gamla" sidor hon skrev på, haha!!! Tack igen gulliga du för dina fina ord 💕 Kram

      Radera
  3. Just saw you over there....it's a GORGEOUS page....& I adore how you've used the book paper & that photo. Well! PERFECT for the challenge. Um....not so good deciding to write in your diary. But better than texta over the kitchen cupboards which Oliver did on Friday when Mum was busy doing the laundry washing!!!! Oh! The JOYS of children. Meanwhile, I had Lucas and we 'played fights' most of the rainy day!!!! LOL..... and made Ginger bread men. That was fun, doing some baking. Take care & enjoy your weekend :):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much my friend!!! ❤️
      You always make me Happy !!! 😍 Anna xo

      Radera