måndag 26 december 2016

En Julhälsning för En liten butik

Hej!

Idag visar jag mitt julhälsningskort för En liten butik.

Jag har använt härliga borderdies från Lawn Fawn och designen på kortet har jag lånat av min vän Jeanette (Tack!!).
Det är en stämplad och distressad del och den anda delen är en diecut från en borderdie.
Stämplarna är snöflingor från mina egna gömmor men liknande finns i shoppen.
Texten är även dom dies från mina egna lager men som sagt Lotta har andra minst lika fina, bland annat dessa.

Håll till godo!



Ha det gott där du är!
Kram Anna :)



2 kommentarer:

  1. Jag har kollat på detta underbara kort tidigare i En liten Butiks blogg, det är bara såå fint och såå vackert, älskar silvertexten till det vita och blå! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla gulliga du❤ Jag blir jätteglad!!! Kram ❤

    SvaraRadera