onsdag 21 december 2016

Julutmaningen för Veckans Skiss

Hej!

If you don't use Swedish please the translate tool at the right column :)

Igår presenterade vi årets Julutmaning hos Veckans Skiss.
Det är jag som står för skissandet och jag har kryddat den med en liten "Inspireras av 3" twist. Hoppas ni ska gilla det och att många hinner unna sig tid att skapa något under helgerna.

Vi i teamet tar lite jullov så ni har extra lång tid innan deadline som är den 9/1 2017.
Så skapa lugnt :)

Jag tolkade min skiss och lilla "Inspireras av 3" med ett kort som blev så här..


Jag har gjort den röda bakgrunden med en embossingfolder som jag färgade in med en Distressdyna.
Sprayade lite lätt med vatten och stämplade sen på pappret och lät torka.



Hoppa över till Veckans Skiss nu så får du mer information och inspiration där.

Tusen tack för idag vi ses snart igen!
Kram Anna :)



4 kommentarer:

  1. VERY artsy! Love the colour combo, too :)!!! Christmas isn't far away now....hope you and your family have a FABULOUS one!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks ❤ Sooon and very soon it's Christmas indeed !! Have a fabulous one you too ❤ Anna xo

      Radera
  2. Det här kortet är så glatt och gulligt på samma gång och vackert med färgkombon. En rolig utmaning också hos VS som jag absolut kommer att vara med på. Tack, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis som du är då❤ Tack du är då snäll!!! Ser framemot det härliga du kommer att bjuda på!! Kram

      Radera